Gaia, training, life in Stockholm.

Middagsdejt

Publicerad 2012-04-11 19:28:39 i Allmänt,

Idag har jag varit och cyklat till massa olika ställen. Åt olika håll för att se vart allt ligger. Ett ställe där en person bor som är bekant låg typ 7 min härifrån med cykel, närmare än ja trodde sen jobbet låg 10 min bort , Hammarbysjöstad cykla ja runt och sen runt här nära. Så nu har ja kollen !

Sen duschade jag, drog en solning på gymmet och sen for ja till Camillas jobb när hon sluta och åt middag på Wayens med henne. Gottans! Sen drog vi till Hammarbysjöstad så hon fick klippa sig, tog en prommis och nu har vi tvättstugan.

Har fått sööta kommentarer från jobbet, ni är ju gulliga hihi . Tänkte skriva åt er att jag mår bara bra! :D
Jag trivs jätte jätte bra, har lärt känna massa nya folk och det händer något kul varje dag. Jobbet går kanon, jobbar extra endel och 4 veckors semester i sommar var ju bästa.
Men saknar er alla såklart :D
puss på er!


Inför cykelpass!







/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela