Gaia, training, life in Stockholm.

LÖÖÖÖÖÖN

Publicerad 2012-04-25 09:04:08 i Allmänt,

Och inte dålig lön heller, CATCHING! säger jag bara, haha. Tänk om man kunde få så hela tiden, endel får ju de hojja.
Ne nu är jag värd en shopping dag på stan i helgen.
Igår var jag och gymmade på morrn sen frågade Antonio om jag kunde komma in tidigare så jag jobbade 10-20 igår. Sen cyklade jag hem, duschade och gick en kvällsprommis med Chrille på Söder, såå mysigt o gå bland dom där gatorna.
Kom hem vid halv 12, åt en halv godispåse som var kvar och somnade direkt.

Nu jag har laddat med en bra frukost och funderar på gym eller ut och springa. Solen skiner så det kanske blir en löptur. Men jag har inga bra springskor :/ Måste köpa nya.

Ikväll ska jag och Camilla på helkroppsmassage på Odenplan nånstanns, åhhh så skönt, längtar!!
Imorrn kommer min kära pappa till Storstan <3

Som jag skrev på FB igår.. Den här veckan är bara föör bra.. Positiva överraskningar, bra saker som händer, de är bra väder när man är ledig och jag är bara på strålande humör!





/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela