Gaia, training, life in Stockholm.

Ingen skönhetssömn..

Publicerad 2012-04-21 08:09:49 i Allmänt,

Idag har jag sovit riktigt kasst,vaknade vid 3 och kunde inte somna om förrän på nån timma, ursch!
Nu ligger jag och morronmyser lite i sängen innan jag ska cykla till gymmet.
Sen måste jag åka till stan och kolla om jag hittar en salong som kan ta bort mina naglar för dom har börjat lossna eller om jag köper en grovfil och gör de själv.
Jag vill göra nya men jag ska nog vänta till Juni typ och ha fräscht på sommaren.
De är trååkigt väder idag också MEN det regnar inte och då får man väl vara glad. De är de värsta, när man inte ens hinner in på bussen utan att se ut som en dränkt katt.





/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela