Gaia, training, life in Stockholm.

Helgen

Publicerad 2012-04-16 01:28:43 i Allmänt,

Helgen har varit helt okej! Min första jobbar helg här och de gick finfint.
I fredags var de ju fredag den 13e och ja var själv hemma, scaary.

I lördags jobbade jag till 6, for hem och åt o sen fixade jag mig för fest. For på fest bortanför Globen med lite folk. Började prata med en tjej som kom från Sthlm och de visade sig att vi kännde samma person i Lule, lite tufft :P fast de är ju en person som känner alla så inte så konstigt.
Vi bestämde att vi ska hänga till veckan, äta lunch oså, trevlans!
Sen drog jag in till stan och mötte upp C o sen for vi till han.
Jag var INTE pigg att jobba idag, haha. Coca Cola var nog lite min räddning.

Efter jobbet har ja varit o handlat lite osen vid 9 ikväll så drog ja till Chrille o käkade pizza, chips o dipp o kollade film med honom. Nu kom ja nyss hem, hade väl hoppats på nå annat, menmen.
Fortfarande ovan vid tanken att jag kan åka hem från han efter man umgåtts, känns som fel att ja bor så nära nu. ovant!

Jobb mån-onsdag 12-20 i veckan, sen ledig Tors-sön!!







Med de säger jag Gonatt.
Ska försöka finna träningsmotivationen i veckan också.

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela