Gaia, training, life in Stockholm.

Fredagsmys

Publicerad 2012-04-20 21:06:39 i Allmänt,

Var ju och lunchade med Marika idag, mkt trevligt! Åt på en salladsbar på Hötorget, mums. Satt och prata i flera timmar tills hon började jobba.
Kul med nya folk! Sen gick jag på Zara och hittade ett par taajta låga ljusa jeans, skit snygga. Less på högmidja, nu vill ja ha låga. + ett linne med dragkedja bak.

Sen for jag hem, ätit nudlar med kycklingwok och kollat på olika lopp med Annika. Vi ska boka och köra tjejvasan! Fett grymt.
Jag är ju redan inbokad på Lidingö loppet så då är de bara boka Vätternrundan (cykla 10 mil) + Vansbrosim (1000m) , Vasalopp skidor (3 mil) åh va kul!
Dom vi bor hos måste va dom bästa, dom bryr sig i oss som om vi är deras egna barn, man känner sig såå hemma!! :)

Men då är de mindre fest och MER träna!! Tjurruset verkar också kul. Typ springa i lermassa, plumsa i högt vatten, backar som heter duga.

Sen Lidingö triathlon terräng, de är cykel i terräng. De passar ju mig bättre med den cykel ja har egentligen. Sugen på de med!





Idag fick ja veta att min vän Hanna kommer till mig i Juni , läängtar! :)


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela