Gaia, training, life in Stockholm.

Första dagen..

Publicerad 2012-04-02 23:23:28 i Allmänt,

Första dagen i Sthlm är avklarad och de känns verkligen bra!!

Imorse gick ja upp kl 4 och packade de sista, sen kom pappa och hämtade mig vid halv 6 och skjutsade till planet.
När ja kom till Arlanda stod en nisse o väntade på mig också åkte ja taxi till Nacka där Annika kom ut och mötte mig med hunden och hjälpte ta in grejerna.
Allt har bara rullat på så himla bra, åh ja är så glad för de.
Hälsade på Camilla som också bor här nere med mig och hon är riktigt trevlig! kul med nya människor.
Sen åkte ja till jobbet vid 11 och där har de gått riktigt bra. Skulle ha kassatjänst men ja fick vara på skor och kläder idag, mest skor. Dom hade funderat på min tjänst och ja slipper kassan för att jag kan så mkt annat, kul!
De är såå roligt att sälja skor sen ska ja få hjälpa dekoratören också.

Efter jobbet for ja förbi och köpte lite frukost till imorrn oså har ja suttit o surrat med Camilla. Vi gick en prommis med Sune också. Nu drog hon iväg på nå studentskiva, ja fick följa men eftersom ja klev upp 4 och jobbar imorrn så stod ja över idag, hade vart kul annars.
Ska fara ut och springa på morrn. De finns tydligen fina ställen här nära, typ som Ormberget fast större lät de som.
Pappan här har pumpat mina däck till cykeln också, dom är skit sööta.

ne nu ska ja soova, ligger på Camillas dator för min funkar inte internet på än. dom måste skriva in nån kod eller nå.


Nu känns de verkligen som mitt liv är perfekt, älskar när de händer nya saker. wihooo..
De får bara ta o bli stekigare väder tkr ja!!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela