Gaia, training, life in Stockholm.

Andys & jobb

Publicerad 2012-04-10 21:44:10 i Allmänt,

Idag på lunchen gick jag till Camilla på Andys lekland ( typ som leos fast större ) och lekte o ritade med dom haha.
Måste gå dit en hel dag o leka, sjuukt kul att vara lite barn igen haha.




Nu har jag kommit från jobbet för ett tag sen, dricker passionsfrukts thé och äter musli. Mina middagar är så himla exlusiva och bra, not.. skärpning! Från imorgon när ja är ledig ska ja handla hem mat och laga matlådor.
Chefen kom fram och frågade om ja ville ha 4 eller 5 veckors semester idag, jag höll på o trilla baklänges, trodde min sommar stavades J O B B.
Jag sa att 3 veckor i juli räcker , kanske 4. Utomlands då ? JAJJEEMEN!
Bestämde idag med Michelle att ses i sommar, saknar henne massor! så de blir kul.
De kommer nog bli en bra sommar!



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela