Gaia, training, life in Stockholm.

9 April 2012

Publicerad 2012-04-09 20:40:39 i Allmänt,

Imorse tog jag en morgonprommis åt nått okänt håll. Gäller att man memorerar vägen så man inte går bort sig haha.. Kände igen att jag och C hade åkt bild förbi där bara.
Så otroligt fina vyer man ser när man promenerar här! Kolla bara..


Camillas mysiga fot efter hundbettet, uhh

Sen jobbade jag 11-17 , lätt pass! Men de har verkligen känts som en Söndag kan ja lova.
Efter jobbet käkade jag kycklingklubbor och brocolli o sen drog ja ner till WC och körde ett pass. Var liite för nära middagen men några grejer orkade jag med:P



Imorgon har jag bestämt att jag ska köra ett cykelpass innan jobbet och kika runt på lite ställen.
Meeen först ska ja överleva en natt helt själv här i lägenheten:/ Camilla är på kryssning och dom är i stugan, fan läskigt alltså. Tror ja går o sova snart haha..
Jobb 11-20 imorrn sen ledig 2 dagar! Hoppas på varmare väder, skulle vara awsome.

Tjiiiing!!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela