Gaia, training, life in Stockholm.

8 April 2012

Publicerad 2012-04-08 19:38:58 i Allmänt,

Måste bara börja med att säga att flytten var så himla bra för mig, jag mår verkligen jätte bra av den förändringen!
De behövdes & jag skulle inte vela tillbaka nu..

Igår åkte jag till Forum och slingade håret och de blev såå bra färg från början, över alla förväntningar. Inte alls sådär asiat färg som jag fick sist, hon var riktigt duktig. Köpte även en glans olja också.
Kände att ja behövde en sån förändring också eftersom jag mått lite halvdåligt i veckan..
Sen gick jag på bolaget också innan jag drog hem.
Till middag lagade jag och Camilla lax, pottis, brocolli o romsås, mums!! Sen blev hon biten av Sune kraftigt så ja fick köra henne till sjukhuset. Sen när ja kom hem så började jag fixa mig, dricka nått glas vin och sen tog jag banan till Nathalie där vi var 5 tjejer och hade tjejsurr innan vifor in till stan, dansade och drack drinkar. De var jätte trevlig kväll!
Superkul med nytt folk.
Ganska kul att vi inte pratade i Luleå men här är man jätte tajta!


Jag köpte linnet på ZARA i nacka forum , behövde en ny festtop och i like it!


Jag ska äga ett par gula jeans inom kort! de är såå fint. Dom här på Zara var tyvärr fel strl:/

Idag har ja o Camilla gått en prommis, suttit nere vid vattnet o surrat, så myysigt ställe. Sthlm är så fiint! Vi visste inte alls att vi hade så nära till så mysigt ställe. Bada och picnic i sommar där, spikat!
Sen har vi städat nedervåningen och sen drog vi till Forum och åt Sushi och gick i affärer.



Nu är ja fortfarande väldigt bakis, annars hade ja dragit ner till gymmet men ja ska hänga hela kvällen. Jobb imorrn 11-17.
Vi bokade in oss på helkroppsmasage den 25 April på ett ställe där de jobbar sånna som nästan är färdigutbildade och de kostar bara 200 kr, sjukt billigt och ja längtar!!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela