Gaia, training, life in Stockholm.

6 April 2012

Publicerad 2012-04-06 18:09:25 i Allmänt,

Nu har jag hunnit skaffa gymkort hära, på WorldClass blev de & de var riktigt fräscht. Ja har mått så dåligt den här veckan utan o kunna träna styrke oså så de var dags nu!!
Det var en tjej som kom fram o sa att mina skor var frächa, små saker som gör en glad;P
Var också in till stan ensväng idag, mötte upp några hemifrån så jag fick mera grejer hit. Mina inlines osv.
Sen drog ja tillbaka till Nacka och körde ett pass på gymmet + en solning. Ja har 3månaders kort på solning för 270 så får man sola hur mkt som helst, niggah here i come ;) Vädret är inte de bästa här i Sthlm nu så än får man pressa inne!

Igår tog ja de lugnt, köpte hem massa godis, åt o myste på. Jobbade extra igår också!
Nu har ja duschat och ikv ska ja nog in till stan o umgås.

Ja mår bara sämre o sämre över en sak, vill släppa de NU så att ja slutar bry mig men de är så svårt för att känslorna är så pass starka från min sida.
De ända som kretsar i skallen är just DE. Jobbigt.. o av allt man läser mår man inte bättre..
Ja måste acceptera att den personen gått vidare och inte tänker på mig längre, även om de är tungt o ta!


Bjuder på nån bild ja hade i mobilen.

 

 

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela