Gaia, training, life in Stockholm.

30 April 2012

Publicerad 2012-04-30 08:40:14 i Allmänt,

Helgen har varit kanon bra! För bra för att orka sitta vid datorn.
I fredags blev de tacos med Camilla och surra till 12 på natten och sen lägga sig.

Lördag drog jag ett träningspass, mötte Marika på stan för en kaffe och surr i typ 3 timmar, jätte trevligt!
På kvällen blev de Jaccuzzi och drinkar med några kompisar sen hem sent.

Igår for jag till Lidingö och hjälpte Camilla och städa ur hennes gamla lägenhet, den var grymt fin!!
På kvällen kom Chrille hit oså drog vi till stan och satt på ett fik till typ 11 på kvällen, åt en jätte god skink-ost toast och drack latte mmm.. Mysigt! Vi sa de, när händer de att man kan sitta på ett fik 11 på kvällen på en Söndag i Luleå? never ever, haha.
Åh ja trivs så bra <3
Sen drog vi hit, kollade film och käkade glass.
Han for hem vid 2 så jag är gaanska trött nu!

Men men, måndag och kort dag på jobbet wiho!
Tror C kommer förbi också. Ikväll då ? Valborg jappjapp. De är lite överskattat som nyåroch allt annat. Kanske nattvandrar med Camilla om jag inte får jätte lust att festa eller nå, vilken ja inte tror när ja jobbar imorrn också.

Bilder från Lidingö..








/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela