Gaia, training, life in Stockholm.

28 April 2012

Publicerad 2012-04-28 19:41:10 i Allmänt,

I förrgår var pappa här i Sthlm! Jag åkte först till hans hotellrum på kvällen så var vi där ett tag och sen gick vi ner till en "stek-restaurang" på Vasagatan och åt och drack vin, mumms! Åt förrätt och efterätt också. De var så himla kul att vara själv med pappa <3 Älskade pappa!
Flera timmar gick som några minuter när vi satt och babbla.

Igårkväll lagade jag och Camilla tacos, satt och åt och pratade till halv 12 på natten typ. Idag gick jag upp halv 8, cyklade till Orminge och var på gymmet ensväng , satt ute där och solade och sen cyklade hem.
Sen har jag suttit här på balkongen i nån timma o steekt! fan va hett alltså, sommaren är här!
Sen for jag till Forum och gick på bolaget (fick en vattenflaska för att ja visa leg, hahah!)
Sen vidare till Söder och möta upp Marika för en kaffe och surrande i nån timma, mkt trevligt!
Sen gick jag och hittade mig en vaniljparfym , har velat ha de såå länge + ett par jeans på Zara.

Nu har jag just ätit tacorester och blandat en redbull - vodka, haha vilken blandning o dricka de till maten..
Ska iväg sen på ett tag till en kompis!


Feta biffen!


STEEEEK!


Nya byxor

På pappas hotell


Hotellet


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela