Gaia, training, life in Stockholm.

26 April 2012

Publicerad 2012-04-26 15:48:36 i Allmänt,

Imorse höll jag på att trilla ur sängen när jag kollade vad klockan var. 11:47 vaknade jag!! Helt sjukt. La mig vid 11 halv 12 så jag har alltså sovit över 12 timmar, rekord för o vara mig.
Flög upp ur sängen, cyklade till Frisik och svettis i Sickla och kollade in stället och köpte en månadskort där för att de är så billigt.
Ni tror säkert som mig "farmorsgympa" men de är typ som Inpuls, jätte fint o fräscht. 260:- / månan ist för Sats 5-600/månan och Sats måste du binda dig ett år , här kan man välja hur man vill, perfekt.
Vet inte ens hur mkt jag kommer gymma under sommarn men jag vill ha ett kort iaf.

Sen tog jag en promenad till Orminge direkt och kollade in samma gym där för man får träna där också och jag har typ lika nära till båda.
Nu har jag kört lite situps på Camillas boll och lite andra övningar, ska ta en dusch och sen möta pappa :)
När jag var ute så var de en som slog mig jätte hårt på armen som cyklade förbi o skrek massa, endast för att ja råka gå på fel sida, pucko gubbe.

Hanna ringde idag och sa att hon kan komma runt 14e juni, GLAAAD! :) Wihooo, de ska bli så kul.






/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela