Gaia, training, life in Stockholm.

25 April 2012

Publicerad 2012-04-25 23:45:25 i Allmänt,

Idag har jag varit och sprungit intervaller på morrn och sen drog jag in till stan. Följde Camilla till Vårdcentralen och sen åkte vi tillsammans in för hon skulle på nå jobb.
Jag köpte present åt Chrille och sen gick jag in på Bikbok och såg att ALLT var på 50%, shiit vad folk och högar med kläder på golvet överallt men jag fyndade lite grejer för bara 300 spänn! Ville ha mycket mer men jag han inte.
Mötte upp Camilla för massage sen, sköönt var de. Helkroppsmassage!

Ikväll har jag varit med Chrille här och sett film o umgåtts oså fick han min present. Min vän fyller ju år imorrn :) Grattis åt dig!









Lite egopix somvanligt ;) men jag gillar de haha!
Jag blev grymt nöjd med min hårfärg! Gillar den massoor.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela