Gaia, training, life in Stockholm.

22 April 2012

Publicerad 2012-04-22 18:06:28 i Allmänt,

Då börjar min långa ledighet lida mot sitt slut.
Har varit bra lediga dagar!

Igår cyklade jag till och från gymmet sen for jag med C på stan senare på dagen. Vi lunchade på ett mysigt ställe, kollade i lite affärer o köpte lite sen på kvällen blev de lugnt, kolla film o käka godis oså.
Gick och la mig vid 4 och vakna typ 9 idag, inte mkt sömn.
Juste, färgade håret också. Slingade ljusare och jag trodde jag hade förstört mitt hår på rikt. De var inte ens kul haha. Tvättade ur färgen och inser att jag tappar massa massa tussar, de går INTE ens att borsta ut, de är bara som tuggummi hela håret. Försöker torka men de tovar till bollar. Höll seriöst på o börja gråta haha. Men då hade Camilla ett superduper frisörs schampoo och nå spray balsam som man tar efter man duschat klart och då gled fingrarna genom håret sen, de var typ räddningen! Måste köpa mig nå riktigt bra + INGE MER FÄRGANDE !

Jag skulle även fila bort lösnaglarna igår för dom hade ingen tid på stan att ta bort dom men de gick inte bra. Filade ner min egen nagel så dom är helt trasiga o röda o sköra nu.. Pratade med Nina som gjorde dom och jag ska smörja in med Nagelolja så ska de gå snabbare att växa ut.

Imorse tog jag en promenad till Sickla och handlade 2 kassar mat. Sen åkte jag hem och lagade diverse matlådor.
De kostade vid 200 , och då fick jag typ 8 matlådor och annars att gå ut och äta får man MAX 2 mål för 200. Så nu jäklar ska ja laga på veckorna.
Helgen kan man unna sig gå ut och äta med inte veckorna också.
Nu har jag just varit i stan och gått en promenad, Gamla stans gator är såå mysigt.
Har käkat middag och sitter o äter godis som blev kvar, mumma..








Nu ska jag mysa ner mig och kolla nån serie på datorn eller ta en powerNap, de kändes skönt.


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela