Gaia, training, life in Stockholm.

19 April 2012

Publicerad 2012-04-19 09:08:19 i Allmänt,

Igår gick jag och la mig halv 11 ( Tidigt!!) och nu vaknade jag med massa energi, måste göra de hädanefter nu. Slänge på några tvättar kl 7 och sen gick jag en prommis till Forum och tillbaka. Nu väntar jag bara på att allt ska torka sen ska jag gå ut och cykla!
Tänkte cykla till SATS i Sickla och kolla lite priser oså.
Ska nog köpa kort där så man kommer igång. Då kan ja träna innan och efter jobbet.
Ska till Bromma och hämta en arbetströja åt mig ockå.. Har fått en gammal svart/rosa som är as gammal så ja ska hämta en blå.

Ikväll ska vi käka middag med dom vi bor hos + att deras barn och pojkvänner skulle komma såvi får träffa dom.



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela