Gaia, training, life in Stockholm.

18 April 2012

Publicerad 2012-04-18 22:15:13 i Allmänt,

Idag cyklade jag tidigt till jobbet för vi hade frukostmöte innan vi öppnade. Sen har jag jobbat 10-20.
Åt vääärldens godaste sallad på lunchen, mmm!!
Idag sa min chef " Johanna, du ser lite sliten ut" så nu är de SKÄPNING, sova i tid (ska sovasnart) , köpa gymkort, börja träna och tillbaka i rutin.
Har kännt mig som en luffare senaste veckan, hojja.




Lånade en bok här hemifrån som är på Engelska med ett tillhörande lexikon på orden i boken, såå håll i hatten, snart är ja king på engelska, kanske..Har inte läst sen i 8an typ? om ens de.

Ledig 4 daaagar nu! Har lite saker inplanerade så de blir kul.


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela