Gaia, training, life in Stockholm.

16 April 2012

Publicerad 2012-04-16 21:45:03 i Allmänt,

De tar på krafterna att dricka på helgerna alltså! Är trött ännu idag, hojja haha.
Men de är så roligt att gå ut här så de blir säkert massa mer.
Är ledig 2 helger i rad nu, FETT! Ge mig braväder också så är ja nöjd.
Kom i säng kl 2 igår så tidig kväll ikväll!
Jag var hemma 20.17 ist för 20.50 idag för att en tjej på jobbet visade mig till en hållplats där alla bussar går förbi, kalasbra! nu slipper ja vänta såå länge på o komma hem :)






Min träning här går SKIIT! Har inte kört ett ordentligt pass på 100 år, tjoofadderittan vad dåligt.
Tänkte försöka komma igång imorrn. Har inge gymkort så ja måste köpa o de är dyyyrt.. Eller så kör ja på promenader ett tag?
Tänkte skärpa mig med uta ute idag, har bara köpt Kaffe idag, stolt!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela