Gaia, training, life in Stockholm.

10 April 2012

Publicerad 2012-04-10 10:09:47 i Allmänt,

Har precis kommit hem från gymmet, duschat och tar de lugnt innan jobbet. Ska börja kila till bussen snart!
Jag var såå rädd o sova själv inatt, haha. Höll på o dö typ! sprang o kolla i balkongdörren o gu vet vad, hojja. Men nu är C hemma igen!
Jobb 11-20 på schemat idag.


Undra hur bra dom funkar? ska öka prestationsförmågan och förbränna kalorier? hmm men goda iaf, istället för läsk. Dock vääldigt dyra.


Mitt krypin (stökigt för tillfället)


Jag brukar klänga i den där stången innan ja går in varje gång och snaart ska ja fan lyckas dra upp mig haha!

nee jobbeliejobbs nu!!

/ Johanna

Kommentarer

Postat av: Vi på jobbet i Luleå

Publicerad 2012-04-10 18:56:58

Anton saknar dig.

Postat av: Jag

Publicerad 2012-04-10 21:41:12

haha, naaew, förstår att han har tagit de hårdast! han får komma o hälsa på mig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela