Gaia, training, life in Stockholm.

1 April 2012

Publicerad 2012-04-01 21:13:26 i Allmänt,

Då har man jobbat sista dagen på jobbet idag.. Känns typ sorligt haha!
Passade på att köpa jobbskor, träningskläder oså innan + betala av en Nike vindjacka + en bag jag tagit hem tidigare. Hade lagt undan Converseskor men dom glömde ja såklart köpa :/
Efter jobbet blev de go middag hemma, kött, klyftpottis, beasås och sallad.
Sen har jag och pappa tvättat min cykel och skruvat o vridit på grejer som man skulle tills den ska ut och flyga med mig :D


Nu har jag duschat och tänkte packa de sista..
Imorrn blir de upp före fan och pappa kommer och hämtar mig före halv 6 på morrn och skjutsar till Kallax.
Första dagen på nya jobbet imorrn, spännande!!


Hejdå Lule, HEEEJ Stockholm..
Kanske dröjer ett tag innan ja skriver nu, beror på hur ja lyckas få igång internet där.



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela